Ons team

Aangenaam! Maak kennis met ons gedreven en professionele team van leerkrachten. Een stabiel team. En dat geeft rust. Elke dag zien leerlingen vertrouwde gezichten voor de klas.

Dankzij de kleinschaligheid van de school kennen de leerkrachten en leerlingen elkaar goed. Ook dat is prettig, bijvoorbeeld bij het doorstromen naar een ander leerjaar of om elkaar te helpen als er wat aan de hand is.

Onze onmisbare conciërge is een belangrijke schakel tussen leerlingen en leerkrachten. Ook zorgt hij ervoor dat we allemaal goed ons werk kunnen doen.

Daarnaast zijn er 6 leerkrachten en 2 leerkrachtondersteuners voor Unit Onder-, Midden- en Bovenbouw en is er een Intern Begeleider die in de school meedenkt om te komen tot een passend onderwijsaanbod voor de leerlingen.

Wie zijn dat?

Unit Onderbouw